Linux v prumyslove aplikaci (RH 7.0)- beginer

David Kuzela david na kuzela.cz
Sobota Březen 10 14:40:53 CET 2001

Michal Grunt pise:

> To by me taky zajimalo... stavim si ten MP3 prehravac na bazi Linuxu a
> v zadnem pripade odmitam klepat heslo a jmeno pri kazdem spusteni...

napr. man bootparam (init=/program/ktery/se/ma/spustit) nebo vytvorit
zvlastni initlevel -- staci okopirovat single user rezim a zakoncit ho
treba "/bin/su nobody".

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-