Prechod na Wolverine (USB mys, SCSI Tekram 395U, zvuk VIA, limit 1024 cyl.)

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Březen 10 15:24:11 CET 2001

On Mon, Mar 05, 2001 at 02:04:41PM +0100, Salač Pavel wrote:
> Pekny den,

Napodobne

> 4: Zvukovka: on-board AC97 kodek v south bridge VIA686B, ktera ve Winblows a
> SuSE s novejsi Alsou fungovala (ona fungovala i jako OSS modul, jenze
> RealPlayer prehraval misto zvuku skripani) mi nejak odmita v tehle
> distribuci chodit a to i jak OSS tak i jako Alsa. Pri pouziti Alsy mi aplay
> hlasi nejake chyby vystupu, pokud pouziju ovladac jadra, tak mi ho setup
> najde a pri prehravani samplu se ozve uzasny skripot a aplikace bresti ze
> nemuzou najit mixer (zarizeni jsou vytvorena instalatorem korektne). Setkal
> jste se stimhle nekdo?

  Tohle je divne.
Stahni si nejnovejsi verzi ALSA preloz ji a nainstaluj... Chyby na vystupu?
Jses si jisty, ze mas korektne vytvorena zarizeni v /dev a ze mas spravny
obsah /etc/modules.conf ???
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~
  Ovladac v jadre je ve srovnani s ALSou k nicemu, nesnasi se s APM a nezvlada
ani 48kHz.

  ad RealPlayer> tohle se resilo vsude mozne a je to obvykla chyba, s ALSou
se ji zbavis.

  BTW Take ti tato zvukovka (kdyz rikas ze ti jela) obcas nahodne (pomuze jen
reset) chrasti tak, ze ma zvuk podobny radiu z predminuleho stoleti hozeneho
do kanalu? Me to cas od casu udela, i kdyz hlasitost _neni_ ani v 3/4 a napr.
equalizer je vypnuty. Takze plnou hlasitosti to take neni :-(

> Diky za trpelivost pri cteni tohohle slohu :-))
> Pavel
Zdravim

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz