kernel 2.2.14-6.0.1

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Březen 10 17:11:51 CET 2001

On Sat, 10 Mar 2001, Jiri Syrovy wrote:

> pod Linuxem ... RH 7.0 jádro 2.4.2 glibc 2.2
> a napíše to Error checksum.o ať to nastavím jak to nastavím a překládám pod
> jakimkoliv jádrem s jakýmkoliv glibc tak to nejde ... zkoušel jsem RPM i tgz
> a kde je například nějaký takový FTP
> --
>                    Jiri Syrovy
>                   e-mail: jrk58 na quick.cz
>                   WWW: httpgate.wz.cz

Takže pokud to chápu dobře chcete pod RH 7.0 s jádrem 2.2.14-6.0.1
přeložit si nové jádro 2.4.2 ?

Musíte vyměnit některé balíčky pro použití s jádrem 2.4.2.
Dále se překládá jádro programem kgcc a ne gcc, třeba upravit soubor pro
make.

Jinak napiš přesne co překládáš a jak, nemám křištálovou kouli.
Přesne popis:
Spustím:
make clean
A tady to vypíše tuto chybu:

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.