QT 2.3 s oficialni podporou pro anti-alliassed fonty

Sobota Březen 10 17:46:19 CET 2001

=?UTF-8?B?S3Jpw4LCuXRvZg==?= Petr <Petr na Kristof.CZ> writes:

> Hmmm, ze bych jako typograficky nevzdelany laik pozoroval
> nejake zlepseni se rict neda. Ale odbornici z toho treba budou nadseni.

Zkuste pismena zvetsit pres xmag. V pripade anti-aliased fontu uvidite
na okrajich pismen sedive pixely, ktere vyhlazuji ostre prechody. V
pripade bitmapovych fontu tam ty sedive pixely nejsou. U temer
necitelnych malych pismen to citelnost zvysuje, ja ale davam prednost
(na rozdil od nekterych Web designeru) fontum s rozumnou velikosti.

AA je podporovany pouze u nekterych grafickych karet.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR