kernel 2.2.14-6.0.1

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Březen 11 00:24:31 CET 2001

On Sat, 10 Mar 2001, Jiri Syrovy wrote:

> chybu to to hodí při vlastní kompilaci jádra - make zImage nebo bzImage a
> chybu to vypíše někde po tom co zkompiluje základ pak zkompiluje char dev.
> atd. a někde u konce vyhodí tuhle chybu a s těma jádrama je to přesně
> obráceně teď je tam 2.4.2

Pokud chybu to hodí až u konce tak skontroluj chlazení procesoru,
taky jse mi to stalo že u konce překladu to házelo chybu a někdy o soubor
dřív, někdy později.
Po chybě použij make mrproper!

Jinak také po chybě se mi stalo že make mrproper nepomohl a rači jsem celý
adresář smazal a obnovil znovu z originálu.
Co máš napsáno v souboru /usr/src/linux/Makefile někde na začátku je:

HOSTCC =kgcc

Jakým překladačem to překládáš? kgcc, gcc ?
Toto je největší problém u RH7.0 třeba použít kgcc a né gcc!!

> make clean jsem zkoušel make proper taky ... tu chybu to prostě vyhodí
> pokaždý ať to nakonfiguruju jakoliv - zkoušel jsem tam dát že je to jádro
> jen pro i386 a to taky nejde popřehazovat moduly s přímou kompilací do jádra
> i vypínat něco co se tam hodí,ale není to nezbztně nutný...
> make modules proběhne bez problémů ...

make clean
make menuconfig
make dep
make bzImage

make modules
make modules_install

Jinak klidně pokud chceš jádro starší klidně ho vezmi z RH6.2 (rpm
balíček) na ftp.redhat.com

> --
>                    Jiri Syrovy
>                   e-mail: jrk58 na quick.cz
>                   WWW: httpgate.wz.cz

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.