Playmidi&drvmidi

David Jez dave.jez na seznam.cz
Neděle Březen 11 10:18:55 CET 2001

On Thu, Mar 08, 2001 at 01:32:56PM +0100, Jaroslav Lukesh wrote:
> nejake prehrat pod linuxem, no a taky klavir. Za to muze SW synth TiMIDIty,
> kde zadarmo davaji jen klavir, ostatni zvuky si clovek nejspis asi musi
> koupit (nepatral jsem po tom, timidity nechci, mam velmi kvalitni MIDI HW).

  Chodi a velice kvalitne.
  Nemusi si nic kupovat,
Vis vubec kolik ty vzorky zabiraji? Proto je tam pouze jeden nastroj, ostatni
si ztahni treba z mandraka, hledej:

timidity-instruments-1.0-8mdk.noarch.rpm
nebo novejsi.

  Jo a uplne super zvuky dostanes s vyhranim si s nasledujicimi patchi.
hledej balik:

eawpats

Z tohoto baliku minimalne nainstaluj gsdrums, ale nejlepe vsechno. Potom
nebudes potrebuvoat ty timidity instruments, ale priprav si 30-40 MB mista
na HDD...

  Homepage timidity je na:
http://www.goice.co.jp/member/mo/timidity/

stahni si TiMidity++-2.10.2 nebo novejsi. Doporucuji si pohrat s prikazovou
radkou, potom to bude opravdu pekna synteza.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz