rtl8139 - tuhnutie

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Březen 11 12:41:38 CET 2001

On Sun, 11 Mar 2001, David Jez wrote:

> Ahoj,

>                             ^^^^^^^^^^

>   Nevim jak to souvisi s tvym problemem, ale neni nahodou rtl8139 pro PCI 2.0

RTL8139 VYŽADUJE PCI 2.1 - je to napsáno i přímo na krabici od síťovky co
mám já i v dokumentaci na CD.
Na pci 2.0 se sice zahlásí a tváří se že je vše v pořádku, ale nefunguje.
Je možné že problémy jsou spůsobeny starou verzí pci sběrnice v 486ce.
Já jsem do staré 486ky musel dát kartu s rtl8029 která na PCI 2.0 funguje.

> a ta staricka 486 ji proste nepodporuje?

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.