Vyber modemu

Vondracek Jan jan.vondracek na hq.iol.cz
Pondělí Březen 12 05:45:06 CET 2001

Paneboze jen to ne! Robotics se na horsi lince neda nastavovat a podpora ISP
z toho pak ma spatne spani :-), nereaguje na standartni AT! Je lepsi neco na
Rockwellcim cipsetu nebo Microcom. Ja mam doma Ascey a skoro mi nahradi
ISDN, a neni ani moc drahy.

Zip