outlook

Jaroslav Hampl hampl na ttc.cz
Pondělí Březen 12 08:36:27 CET 2001

David Jez wrote:

>   Taktak. Pouzivat outlook pouze pro vybirani a cteni posty je kravina.
> Nejjednodussi je nakonfigurovat si mutt (jednoduche) nebo mozillu... (jeste
> jednodussi) aby ti ji vybiral pres imap. V muttu si schranek dokonce muzes
> nastavit vice, a funguje tam i pop3 protokol.

- s tou  Mozillou to jeste asi nebude to prave , ted jsem zkousel
posledni verzi a ten Email klient v ni je proti Netscape-4.76  strasne
pomaly (IMAP).
Nemluve o tom , ze jako web browser to take jeste neni dokonale ,
podivejte se s
ni treba na www.mobilgo.cz a porovnejte jak se to zobrazi v
Netscape4.76,Mozille a IE5.5.

J.H.