Re: O sehnání Linuxáků

Michal Gros xnene na soutel.cz
Pondělí Březen 12 08:49:11 CET 2001

No ono jestli v tom neni skromnost. :))

Ja mam takovou zkusenost, ze kdyz nekde selze M$ tak si rekne, kdyz si
tvrdite, ze je tak dobrej ten vas linux tak se predvedte.
Pritahne 486 s 8 megama RAM a vymysli neco ve smyslu SQL APACHE PHP :)) DNS
a chci to ovladat v xkach. :)
Vytasi se se SUSE linux. (nic proti nemu nemam.)  a prohlasi moji oblibenou
vetu . " linux preci na 486 beha v pohode " .

Nebo si vymysli prapodivnost u ktere sotva presne chapu co chce. Naces si
mysli jak samozrejme ze to clovek udela za  2 hodky a to si s Vami jeste
pokecaji u kavy.

Mozna jeste dalsi vec, ja osobne cim vice toho znam cim vice do linuxu vidim
tim vice zjistuji ze zase tak dobre do tohe vseho nevidim.
a stale obevuji dalsi a dalsi veci o kterych nevim z globalniho pohledu ani
zbla.

Nejsem zadny linux GURU na to jsou tu jini :) , ale pokazde kdyz mi nekdo
zavola hele rozjizdime takovej a tokovej projekt a nevime jak tohle resit
chteli bychom tam dat linux desim se co zase vymysleli.

Michal Gros .