Linux v prumyslove aplikaci (RH 7.0)- beginer

michal.grunt na iol.cz michal.grunt na iol.cz
Pondělí Březen 12 10:58:43 CET 2001

> Staci v inittabu spustit na nejake konzole/tty misto getty primo tu
> aplikaci.
>
> Ted jinak...o prehravani MP3 v aute uvazuju taky a vidim v tom zatim
> jedinej problem: zdroj. Mohl bych se poptat, jak to resite?

Diky. Ja to nedelam do auta... normalne to stavim do 19" skrine od stareho CD
prehravace. Sehnal jsem si maly 120W zdroj (vysoky jenom 6cm, ale je to takova
nudle... coz nevadi).