Linux v prumyslove aplikaci (RH 7.0)- beginer

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Březen 12 10:50:51 CET 2001

> Aaaaano, presne tak. Step-down pro 5V je vec celkem jasna, horsi je
> vyrobit 12V. Vim sice, jak na to, ale nechce se mi s tim laborovat,
> takze patram po hotovym reseni. Varianta s low-drop linearnim
> stabilizatorem se mi z principu nelibi (o uletech s menicem na 220V se
> radsi nebavim).

teraz ma napadlo. -12v ci -5v nebude problem lebo aj na najvikonnejsich
zdrojoch je to stavane na .5A a to pravis miniaturnim menicikom. 5V
nieje problem problematickejsie bude +12V kvoli tomu ze v aute to dost
lieta ale aj nato existuju meniciky. niekde som to vydel spravia si z
12  13.5 a potom to prezenu cez stabilizator na 12V ;) a ako riesite
power good vodic?

--
   Blasko @vuje.sk
Marek s