Linux v prumyslove aplikaci (RH 7.0)- beginer

michal.grunt na iol.cz michal.grunt na iol.cz
Pondělí Březen 12 12:01:21 CET 2001

> Mozna to bude trochu od veci, ale zabyvali jste se, pokud se jedna o
> prehravani CD v aute s necim podobnym, jako je vyrovnavaci pamet? Obzvlaste
> na nasich silnicich je to asi dost podstatna zalezitost, napr. BOSE
> soundsystem umi preklenout nekolikasekundovy výpadek ( tapu v mysli, je-li
> to okolo 2, nebo az 4 sekund) a i tak se stane, ze obcas vypadne zvuk.

Pokud se jedna o MP3 tak tam je to jednoduche... v softwaru se nastavi vetsi
buffer (pokud to program umoznuje) a co se tyka audio CD tak jsem nekde videl
program ktery ty data nejak kopiroval na disk a primo se to potom
'dedigitalizovalo' do zvukovky (takze je to taky otazka bufferu v nastaveni
programu).
Ale proc prehravat v MP3 prehravaci (PC-Linux) audio cd...