VIA KT133A + ATAPI Zip/CDROM

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Březen 12 15:21:13 CET 2001

Stepan Roh wrote:

> Rychle IDE? Druhy konektor? Co tim myslite? Mohl byste mi to blize
> objasnit, prosim...  Diky moc.

No, na to mem boardu jsou dva IDE (primar+sekundar) konektory
a to dvakrat ! Celkem tedy ctyri. Jeden par je klasicky a do nich
se strkaji IDE ksandy v pripade, ze nechci pouzivat ATA100 (nemam
na to disk). V opacnem pripade musim ksandy strcit fo toho "rychleho"
paru konektoru, a to obe = ode vsech zarizeni, protoze ten pomaly
prestane (trochu) fungovat.
Ale je to jiny board, domnivam se ale, ze se stejnym VIA chipsetem.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz