samba jako PDC a zobrazeni seznamu.....

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Březen 12 16:46:04 CET 2001

On Mon, 12 Mar 2001, Pavel Trefny wrote:

> Zdravim,
> tek jsem skousel sambu 2.2.0alpha2 a nejak se mi nepovedlo zobrazit seznam
> uzivatelu na win9x.
> Do logu to hodilo hlasku:
> [2001/03/12 15:15:14, 1] smbd/ipc.c:api_fd_reply(286)
>   api_fd_reply: INVALID PIPE HANDLE: 0
>
> Mate nekdo lepsi skusenosti ?
> Snad my to melo chodit v sambe-tng, ale da se nejak skloubit s normalni
> sambou nebo to je normalni samba jen s podporou tech seznamu.

TNG neni na ostre nasazeni jeste zrala. Taktez neni moznekombinovat treba
nmbd z TNG s smbd ze stabilni samby. Autori kazdopande zobrazeni seznamu
do ostre 2.2 slibovali. Ale nemel jsem cas to vyzkouset, takze sam nevim.
Treba ta alfa verze jeste neni dost ostra, nebo je opet nejaky rozdil mezi
ceskymi windows a jejich originalem.
Kazdopand ne tuhle chybu znam. Nastaveni pipe handle na 0 bylo bezne ve
stare sambe, ktera neumela rpc bezne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.