MySQL v. RH 7.0

Petr Kincl pkincl na synergy-vs.cz
Úterý Březen 13 07:46:02 CET 2001

Dobry den.
Mam problemy s rozchozenim MySQL pod RH 7.0. Pouzil jsem standardni balicek
dodavany s RH 7.0, po te jsem spustil myql_install_db, kteryzto vytvoril
databaze pristupu. Pode chci podle navodu spustit safe_mysql &, coz jde, ale
proces skonci s chybou "err 13 cannot open ./mysql/host.frm" i kdyz je tento
soubor pritomen v adresari /var/lib/mysql/mysql. Jako my.cnf jsem pouzil
smal-ost.cnf. Muzete me prosim nekdo odkazat na postup poinstalacniho
spousteni na RH (na mysql.com jsem postup nasel, a jedu podle nej s vyse
uvedenym vysledkem).
Dekuji predem
S pozdravem
Petr Kincl