Stoji SCSI za to

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Úterý Březen 13 07:40:04 CET 2001

oproti comu? ultra2 je rychlejsia a to nepocitam ultra160 ;)

mne FastSCSI Baracuda ide rychlejsie ako ATA33 a to je najpomalsie co na
scsi sa dnes pouziva. wild verzia je 2x rychlejsia, ultra tiez ak sa to
spoji task je to 4x rychlejsie, ultra2 znova 2x ultra 160 znova 2x.

a dalsia vec u scsi sa realna sinchronna prevadzka od teoretickej lisi o
25% u ATA je to takmer 50%

SCSI nezerie tolko procesoroveho casu pri vecsich suboroch.

> ze mam pocit ze SCSI je moc velky komfort za velmi
>
> Je stene rychly pri snaze o vice pristupu najednou -- typicky na
> serveru?

mne sa parkrat stane ze mi system primrzne pri citani dat lebo scsi mi
tlaci data po davkach z rychlostou 160Mbs a dalsia vec veci na traku
mozu mat roznu richlost a neznehodnocuju tim ostatne zariadenia.

--
   Blasko @vuje.sk
Marek s