tv karta

Vita Kapicka vitakappa na seznam.cz
Úterý Březen 13 09:22:11 CET 2001

> pouziva tady nekdo pod linuxem (grabovaci) tv kartu? chtel bych si
> koupit televizni kartu, ale chtel bych takovou ktera beha pod linuxem
> (tedy skutecne nekomu fyzicky beha a ne jenom nekde napsano ze by mela)

Ja mam Aver TVPhone 98 a chodi to dost dobre. Ceske stereo
ale ma pouze
po pripojeni keramickeho rezonatoru (asi) 6.25MHz a maleho
odporu.
Uprava pro cz stereo je popsana na http://www.tvfreak.cz .
Programu
pro koukani pouzivam vic (xavtv, kdetv ....) chodi to vse
dobre
vcetne teletextu alevt. Dalkove ovladani pod Linuxem
nechodi.
Jo a stala 8kKc.

Rozchodit pod Woknowsama byla 2-mesicni prace, pod Linuxem
10 minut.
Nainstaloval jsem prislusne rpm, naladil kanaly a bylo to.

Zakladem Tv karty do pocitace je (samozremne tuner) chip,
ktery prevadi
analogovy signal audio + video z tuneru do digitalni podoby
a toto
zajistuje BT848 nebo novejsi BT878. Mohu poskytnout pdf
dokumentaci
k tomuto chipu. Jadro (asi) 2.2.17 a novejsi tento chip zna
a umi s
nim pracovat. Ja mam jadro 2.2.17 - nemusel jsem ani
prekladat jadro ani
dodavat nejake moduly.

Pro nahravani pouzivam ve Woknowsech VirtualDub, v Linuxu
jsem to
zatim nezkousel.

Pouzival jsem ze zacatku TV kartu ATI, nemela stereo a
celkove byla
dost mizerna - tak jsem ji vymenil za onu Aver TV Phone98.
Dovolil bych
si tyto ATI TV karty nedoporucit. Sice stala 2.5kKc ale
opravdu to
nebylo ono.

No snad vam to nejak pomuze...

--