VIA KT133A + ATAPI Zip/CDROM

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Březen 13 09:53:57 CET 2001

Dan Ohnesorg wrote:

> Nepisou nahodou v navodu, ze na promise radic se nesmi pripojovat ATAPI
> zarizeni? (CDRW, ZIP...) Obvykle to v manualu k desce byva. Vetsinou asi
> takle:
>
> Never connect ATAPI devices on ATA100 bus. ATA100 doesn't support full
> ATAPI command set.
>
> +- takle to tam byva

Bohuzel ho ted nemam pri ruce. Nicmene ocividne prestanou ty "pomale"
konektory fungovat. Ale jak je v jedne z dalsich odpovedi, mam to
ATAPI na druhem IDE a na "pomale" ksande. Zatim to nedela potize,
ale dokopat to k funkcnimu stavu byla docela zabava.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz