Zvukovka Crystal CS 4281

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Březen 13 11:45:49 CET 2001

Vita Kapicka wrote:

 > Prosim, chodi nekomu vyse zminena zvukova karta?

Ja mam RH 7.0 a jadro 2.4.2 a chodi mi bezvadne s
nativnim ovladacem.

 > Mam jadro 2.2.17 a Mandrake 7.2 a pokud se snazim
 > ji rozchodit, tak mi to povida, ze neni podporovana.
 > No ale neni treba s necim kompatibilni t.j. lze pouzit
 > moduly pro neco jineho?

PCI zvukovky uz obvykle neudrzuji kompatibilitu se
Soundblasterem, proto pokud vase jadro pro ni nema
podporu, nezbude vam nic jineho nez pouzit ALSA
drivery nebo upgrade na 2.4 (doporucuji).

--
/*
  Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz