Reiser FS - zkusenosti ?

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Březen 13 11:47:26 CET 2001

David Trcka wrote:

 > Urcite ne kernel 2.4.2.
 > On se tvari jako ze nic, ale ticha voda brehy mele. Pouzivam ho doma a
 > zrovinka predevcirem mi spolehlive zrusil skoro cely filesystem, pricemz
 > mi neni prilis jasne, cim jsem ho natolik popudil, aby se mi pomstil. Je
 > to sice prvni pad 2.4.x, ktery me postihnul, ale dostatecne tvrdy na to,
 > abych si to pamatoval minimalne do verze 2.4.5 ;)

Trochu me strasite. Ja mam v jednom serveru 2.4.2 a vsechny
svazky (/, /home i /var) mam na reiserfs. Server ma uptime
18 dni (od te doby, co jsem tam dal to jadro) a prozatim
jsem nezaznamenal problemy (samba, transparentni squid
cache, qmail, mysql a www pro cca 35 stanic}. Pred tim
jsem dlouho provozoval reiserfs na jadrech 2.2.x.

Doma mam taky 2.4.2 a reiserfs a rovnez se mi problemy
vyhybaji.

--
/*
  Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz