PCI modem

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Březen 13 11:57:28 CET 2001

| Odesílatel: Petr Horak <petr.horak na isb.cz>

DSP.

| a co myslte tou zatezi? cpu?
| ja myslel ze externi maji jednoznacne mensi zatez na pocitac....
| mozna na amr ....
|
| jak tomu tedy je?

Pokud je takový modem na PCI, data se do něj hrnou bez jakékoliv další
systémové režie. Pokud je na COM-x, tak něco sežere PCI-to-ISA bridge a pak
ještě obsluha přerušení z ISA sběrnice. Pokud přerušení jde ze sběrnice
PCI, jede to rychleji. Já s takovým pseudo-winmodemem (microcom
deskporte/L) dosahuji rychlost přenosu dat 25-35kB/s (najednou 12 stahování
pouze textů se zapnutými "modemovými" kompresemi) při spojení 48000bps.
Tohle se sériovým externím modemem neuděláte (max. půlku a to ještě za
ideálních podmínek).

Zajímalo by mne, jak je to s PCI modemy, které na sobě mají UART -
stahujete taky tak rychle?

Zdraví

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz