BFU - fdO typ auto

stingp1.eti na mail.cez.cz stingp1.eti na mail.cez.cz
Úterý Březen 13 14:23:51 CET 2001

> Nainstaloval jsem si RH 7.0CZ a v /etc/fstab mam radek:
> /dev/fd0                /mnt/floppy             auto    noauto,owner    0
0
> predpokladal jsem, ze to auto znamena automaticke rozpoznani typu FS, a
po

Nope. Auto znamena, ze se filesystem mountuje pri startu systemu, nebo
prikazem mount -a, ktery namounti vsechny fs s priznakem auto ve fstab.
Blize man fstab, man mount

> vlozeni diskety se mi disketa "primontuje" sama. Vlozil jsem disketu
(msdos)
> a do adresare /mnt/floppy jsem nakopiroval nejake logy. Byl jsem pak
> prekvapen, ze na diskete nic neni. Navic po opakovanem  spusteni RH
soubory
> v adresari /mnt/floppy stale jsou. Jaky mel byt spravny postup s tim
"auto"?

Pokud disketa nebyla primountovana, kopirujes do adresare /mnt/floppy na
korenovem fs na pevnem disku, nikoli na disketu.

Bye, PaYoch