firewall - srovnani Lin x Win

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Úterý Březen 13 14:31:31 CET 2001

> Mohu poprosit nekoho znaleho, aby porovnal moznosti firewallu na
> Windows s Winroute a Linux s ipchains.

nato si pozri web niekde to bolo. inak win route nieje nic moc linux je
lepsi.

> Jde obecne rict, ze nejaky system je bezpecnejsi?

ide oto ze winroute prepatchne cely tcpip subsystem abi vedel routovat
ale vedsinu toho deraveho z win tam necha.

> Jsou nektere veci, ktere lze udelat pouze s Winroutem a naopak?

shaper, aliasi na ethernetky. teda aspon to som si vsimol. Vsetko co tam
pisu sa da spravit aj na linuxe.

> Jak je to s naroky na HW?

co som ja skusal tak linux ma 4x-10x mensie naroky podla toho co
pouzivas ci chces X-windows a tak.

--
   Blasko @vuje.sk
Marek s