Netscape 6.0 se spusti a pred otevrenim stranky padne...

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Březen 14 10:09:48 CET 2001

Martin Kamín Shaka wrote:

> Dobry den,
>
> hodlal jsem prejit na novejsi ("""""""lepsi"""""") Netscape browser.
> Stahnul jsem si:
>
> netscape-i686-pc-linux-gnu-sea.tar.gz
>
> a postupoval podle navodu, dokonce jsem se i zaregistroval. Ovsem jakmile
> ten kram spustim a do okna pro URL zadam stranku, nasledne Enter, chvili
> se to tam dole vlni a pak nasleduje pad bezezbytku. Tak nevim, v dobe,
> kdy lidi planuji cestu na Mars, a takove zakladni produkty.... Nevite
> nekdo, co s tim?
>
> V teto konferenci jsem zasadni radu neobjevil... :(

Zdravim
To skoro vypada, ze jste si stahl binarky optimalizovane pro i686. Mate
linux optimalizovany pro i686? Zejema asi glibc a spol. Ja jsem si takto
kdysi "nabehl" u Mozilly a od te doby pouzivam poslusne jen
mozilla*i386.rpm baliky.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz