Netscape 6.0 se spusti a pred otevrenim stranky padne...

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Březen 14 07:33:05 CET 2001

| Odesílatel: Martin Kamín Shaka <kamin na atlas.cz>
| netscape-i686-pc-linux-gnu-sea.tar.gz
|
| a postupoval podle navodu, dokonce jsem se i zaregistroval. Ovsem jakmile
| ten kram spustim a do okna pro URL zadam stranku, nasledne Enter, chvili
| se to tam dole vlni a pak nasleduje pad bezezbytku. Tak nevim, v dobe,

Nainstalovat IBCS
stáhnout MSIE pro UNIX
ze solarisu (7) překopírovat potřebné knihovny

a pustit...

Malá poznámka... ještě jsem to nezkoušel, ale S8 mám tady nainstalovaný ve
vmware (cca 1GB velikost), S7 mám na CD a chystám se na to.

Zdraví

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications