editace wavu...

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Středa Březen 14 11:18:24 CET 2001

> Dobry den!
>
> Potreboval bych nejakou utilitu (normalni command-line.. zadne gui-
> potrebuji spoustet ze shellu), ktera by vzala .wav soubor a odrizla ticho
> na zacatku a
> na konci?
>
> Diky

Obavam se, ze takova utilita neexistuje (mohu se vsak mylit). Protoze
potrebujete orezavat nulovou nebo temer nulovou amplitudu v casove ose
digitalizovaneho audiozaznamu, potrebujete znat zacatek a konec mista, ktere
chcete oriznout. Nejak si nedokazu tuto casovou osu a amplitudu predstavit
jinak nez graficky.
Pokud by slo o nejakou utilitu, ktera by se ridila pouze velikosti
amplitudy, mohlo by se sta, ze by byly orezany i tiche pasaze uprostred
zaznamu.
Jsou to ovsem jen moje uvahy, mozna ze skutecne existuje neco, co to dokaze
i v prikazovem radku. Jen tak na okraj, zjistoval jste, co vsechno umi sox,
krome prevodu mezi ruznymi formaty audio souboru? nedavno jsem s jeho pomoci
provadel konverzi WAV na RAW a pri studiu manualu jsem si vsiml, ze toho umi
jeste vice. Jenze vsechny tyto funkce pracuji se souborem jako celkem.

S pozdravem

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz