Reiser FS - zkusenosti ?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Březen 14 11:17:50 CET 2001

Dobry den,

On Tue, Mar 13, 2001 at 04:52:45PM +0100, David Trcka wrote:

> Nestrasim, jen se delim o zkusenosti. Ja mel reiserfs jenom na /home,
> kdezto do kytek slo krome /home i /lib, /var a /usr + par souboru z
> ostatnich adresaru. Neco se pak dalo najit v lost+found, ale byl to takovy
> zmatek, ze jsem to nainstaloval nacisto znova.

aniz bych chtel sirit paniku, tak jsem vcera taky
preinstalovaval pocitac: do kytek mi odesel muj domovsky adresar
vcetne vsech mych dat, emailu, gnupg klicu, emailovych adres... :-(((

Jadro 2.4.2 s ext2fs. Stalo se mi to jiz ponekolikate a pricital
jsem to mym hratkam s hdparmem... Kdyz to ale tak ctu, tak mam
dojem, ze jsem s hdparmem zase az tak moc neexperimentoval...

Stalo se mi to pri vyssi zatezi disku (kompilace kernelu).
Odhadoval bych, ze pri zapisu nejakeho bloku dat na disk se nejak
spatne vypocetlo, kam se ta data maji zapsat a preplaclo to na
disku oblast i-nodu. A zda se, ze je to nekde mimo fs, kdyz to
postihuje ruzne fs... Co treba v ovladaci IDE? Nebo stalo se to
nekomu na SCSI disku?

Zdravi
Honza Marek
--