URL domena.cz vs www.domena.cz

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Březen 14 12:40:41 CET 2001

Miroslav.Pragl na Omega-Optix.Cz (Miroslav PRAGL) writes:

> jeste mne napada - certifikat se da udelat pro vice jmen(=webu) soucasne.
> problem je, ze vetsina klientu bud akceptuje jen prvni jmeno serveru, nebo

To jako ze si date do DN cn=prvni_server, cn=druhy_server, cn=treti_server ?

Zajimava myslenka :-)

Ale spis by mne zajimalo, jestli je vubec nejakym zpusobem definovano,
jak presne se ma klient chovat, kdyz dostane certifikat od serveru. Uz
to, ze nektere prohlizece akceptuji certifikaty s cn=*.domena je dost
divne.

Brno, Czech Republic