Instalace cslatexu v Debianovi Potato

Petr Stanek snek na penguin.cz
Úterý Březen 13 23:10:41 CET 2001

pkucera na mh.vri.cz wrote:

> Dobry den,
>
>         prosim Vas, ja jsem si nainstaloval cslatex z distribuce Debian 2r1
> Potato. Kdyz se pokousim prelozit cokoliv cslatexem, tak mi vypise chybovou
> hlasku: "I can't find the format file `cslatex.fmt'!". Prosim Vas, nevite nekdo,
> kde je chyba a jak ji mohu odstranit? Ve starsich verzich jsem tento problem
> nemel.

latex --ini cslatex.ini
nebo
texconfig -> REHASH rebuild ls-R database
nebo
mktexlsr
nebo
latex --ini cslatex.ini

pak bude vse OK

[0 snek na snek snek]$ locate cslatex.fmt
/var/lib/texmf/web2c/cslatex.fmt
/var/lib/texmf/web2c/pdfcslatex.fmt

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek na penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz