Nejdou spustit Xka

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Březen 14 18:37:16 CET 2001

Ahoj,
chtel jsem si nainstalovat novy gimp (1.2.1) na RH6.2CZ, ktery vyzadoval
gtk+-1.2.8 a to glib-1.2.8.  Nove glib a gtk+  jsem instaloval jsem z
baliku stazenych z www.rpmfind.net. Ted mam:
glib-1.2.8-1
gtk+-1.2.8-0_helix_1

Po instalaci mi nejdou spustit Xka, pokud nejsem root. Pise to:
[libor na lch libor]$ startx -- :1

Authentication failed - cannot start X server.
Perhaps you do not have console ownership?

pak to nejakou dobu ceka....

a pak pokracuje:
_X11TransSocketUNIXConnect: Can't connect: errno = 111
giving up.
xinit:  Spojení odmítnuto (errno 111):  unable to connect to X server
xinit:  Tento proces neexistuje (errno 3):  Server error.
[libor na lch libor]$

Hledal jsem v archivu, ale tam jsem nic nenasel, hledal jsem na
google.com, tam jsem toho nasel docela dost, ale spise jen dotazy,
pouzitelna rada zadna.

Poradi nekdo?

Diky,
Libor Chocholaty