HW problem.

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Březen 14 18:43:37 CET 2001

Dobry den,

su veci medzi nabom a zemou, ktore su tak trochu "magia".
Nie su to nahodov sietovky oznacene "32-bit compatibile ethernet adapter"?
Maju nejaku vlastnost (co som zazil na vlastnej kozi) s 32 bit. pristupom
ze musia byt v konkretnom PCI slote (teraz neviem ci 1 alebo 4).
Takze najjednoduchsie co sa da - vylaborovat v akom "rozlozenie kariet"
to chodi.

Vlado
GRAFON dtp studio
Ing. Vladimir Rengevic
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: +421/849/55 26 153, fax/data: +421/849/55 26 153
e-mail: vlado na grafon.sk, http://www.grafon.sk