Nejdou spustit Xka - VYRESENO

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Březen 14 19:30:03 CET 2001

Je to divny, zacalo to samo zase fungovat. Jen jsem to prostouch z druhe
strany. Mel jsem pusteny Xka jako root, abych se mohl zabyvat touto samomluvou
a zkousel jsem z xtermu, kde jsem byl jako user poustet Xka. Cesta, ktera
vedla k cili:
$ X :1
huraaa, jede X server.
Prepnout na textovou konsoli a:
$ X :1
z jine konsole:
$ export DISPLAY=:1
$ xterm

kouknout na Xkovou konsoli... mame xterm! V tomto xtermu:
$ fvwm2

huraaa, mame fvwm2, CTRL-C
$ kwm
hurrraaaaa mame kde CTRL-C
pozabijet Xka s displajem 1, skocit do Xek s displajem 0 (kde bezi Netscape,
kterym jsem psal predchozi prispevky), korektne ukoncit. A z textove konsole
jako user:
$ startx

HURRRAAAA, vse funguje.

Umi to nekdo vysvetlit?

Mejte se krasne, ja jdu domu. Uff.

S pozdravem, Libor Chocholatý

p.s.: tohle píšu již v krásně fungujících Xkách, tak jak je znám :-)