Stahovani pomoci ftp

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Březen 14 23:14:27 CET 2001

Dobry den
> Rad bych stahnul pomoci ftp soubory z internetu. Potreboval bych stahovani
spustit automaticky nekdy v noci. Nastudoval jsem si prikaz at. Problem je v
tom, ze nevim, jak predhodit prikazy ftpcku. Napsal jsem si je vedle do
textoveho souboru prikazy.txt ale ftp < prikazy.txt nefunguje. Ve win se
pouziva -s:prikazy.txt. To v Linuxu neni. Poradi mi nekdo?

Je to nejaky rok ked som to na skole pouzival, ale zda sa mi, ze to bol subor
.netrc .

Kukne do manovej stranky (man ftp) .... a najdem:
---------------------------------------
ENVIRONMENT
     Ftp utilizes the following environment variables.

     HOME        For default location of a .netrc file, if one exists.

     SHELL       For default shell.

SEE ALSO
     ftpd(8),  RFC 959
A v tom .netrc bolo klasicky meno, heslo a prikazy co sa ma urobit. No a
spustenie ftp sa naplanovalo cez at.

Vlado

GRAFON dtp studio
Ing. Vladimir Rengevic
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: +421/849/55 26 153, fax/data: +421/849/55 26 153
e-mail: vlado na grafon.sk, http://www.grafon.sk