Nefunkcni ksysv

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Čtvrtek Březen 15 00:04:15 CET 2001

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz on st 14. březen 2001 19:10 wrote:

> Dobry den!
>
>     Asi po tydenim provozu KDE 2.1 na RH6.2cz jsem zjistil,
> ze mi nefunguje ksysv. Po uvodnim dotazu na typ distribuce
> se mi zesype s temito hlaskami:
>
> ERROR: KUniqueApplication: Trying to launch kdeinit.
> LD_LIBRARY_PATH=/usr/lib
> kdeinit: Launched DCOPServer, pid = 1272 result = 0D
> DCOPServer: SetAProc_loc: conn 0, prot=local, file=/tmp/.ICE-unix/1274k
>
> atd. Dal to sem posilat nebudu.
>
> Moudry z toho nejsem. :-(

 Tohle je normalni debug vypis. Aplikace zjistila, ze nebezi dcopserver,
ktery je potreba pro vetsinu KDE2 aplikaci a spousti ho sama ( jestli treba
pred tim spoustenim ksysv bylo udelano su na root ). Jestli ksysv vazne
nejde, tak dulezite jsou az ty hlasky ke konci. Mozna staci jen zkratka
pockat.

>                 Za rady dik, Miroslav Lednicky

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz