sitovky Re2000a pnp, DE-220CAT

michal.grunt na iol.cz michal.grunt na iol.cz
Čtvrtek Březen 15 08:31:13 CET 2001

Zdravim,
chtel bych se zeptat jestli funguji korektne tyto sitovky v Linuxu (konkretne v
RH6.2cz):
1) D-link DE-220CAT (je to 16bit ISA). Ve Win98 chodi normalne (nebo alespon se
tak tvari) a ovladace jsem sehnal na inetu (vcetne konfiguracni DOS utility kde
se nastavuji parametry karty - karta je bez jumperu).
2) ReadyLink 2000A PnP (16bit ISA) a ta se tez tvari ze pod W98 jede (take k ni
mam DOS konfiguracni utilitku kde se vse nastavuje - karta je bez jumperu).

Nerad bych laboroval zbytecne. A jeste bych se chtel zeptat jestli tu RE 2000a
pnp nastavit jako PnP nebo tam dat nejake hodnoty natvrdo. Obe bych chtel
rozjet s UTP (jednu na W98 druhou v Linuxu)... doufam ze mi k tomu bude stacit
jeden prekrizeny kabel...
Nekdy v budoucnu bych si chtel poridit stovkovou 3Com 3C905-TX, PCI. Ta bude
bezet v RH6.2cz korektne?
Dik