firewall - srovnani Lin x Win

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Březen 15 08:12:10 CET 2001

> : | Naroky na HW maji obdobne - na DX2/66, 16MB RAM
> : | to jakzatakz jede (u toho WR mam W95).
>
> : na tomto stroji by NT jako router nebezely optimalne, spis by
> : trochu zdrzovaly (myslim tim NT4, W2k je na takový stroj nevhodné).
>
> Aj NT4 - tie by sa uswapovali este kym by sa bootli. Skusal
> som NT4 na PPro s 32 MB, bolo to vcelku nepouzitelne.

no NT bi to este zvladli kebi sa nane moc netlacilo ;)

a ese ktomu win x linux

tak pozeral som co zvladne winroute a linux oproti tomu nema len dve
veci grafdicke ovladanie ;) a DNS synchronizovane z DHCP.

Inak taky firewall-1 od check pointu co je oproti winrout rozdiel jak
medzi tankom a nozikom a vsetky jeho funkcie az na graficku
administraciu sa da realizovat aj GNU vecamy. (firewal-1 existuje pre
dost unixov vcetne linuxu a aj na winNT chlapik odnich moc winNT
nedoporucoval)

--
   Blasko @vuje.sk
Marek s