VYRESENO: FAQ: HTTP presmerovani

Martin Pavlas mpavlas na parscom.cz
Čtvrtek Březen 15 10:59:36 CET 2001

Dobry den,

dekuji vsem za podnety. Presmerovani pomoci PHP nebo JavaScriptu me
napadlo, ale kdyz jsem to zkousel, tak bylo v browresu dost videt, jak
se nejprve nacetl puvodni index.php, pak se domena zmenila a nacital se
novy index. Prodleva pri presmerovani byla kolem 1 vteriny, coz se mne
zdalo moc. Moje pozadavky asi nejlepe splnuje direktiva Apache
RedirectPermanent. Taky se mne zda, ze presmerovani je rychlejsi a
nemusim delat dalsi adresar pro presmerovavanou domenu.

Diky moc.

Hezky den preje

Martin Pavlas

--