Vyber modemu

Vondracek Jan jan.vondracek na hq.iol.cz
Čtvrtek Březen 15 13:19:54 CET 2001

Souhlasim, clovek nema na cele, v hlavicce mailu :-), napsano kdo je. Ale
pokud se chceme dohadovat co je nejlepsi, tak to je externi Ascey.
Mimochodem je asi o 1500 levnejsi, viz www.alzasoft.cz.
Ale pro klid zbrani, nejlepsi je to co pouziva kazdy clovek a co zna.
Zip

PS: Nemate nahodou nejaky elektronicky prehled AT? Pokud by se to dalo
jednoduse poslat, tak bych to uvital. Diky