Connection closed by foreign host.

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Březen 15 13:44:47 CET 2001

On 15/03/2001, Jiří Rohlíček wrote:

> Používám RedHat 6.2 a připjuji se k němu telnetem. Ten mne však asi po
> 5 minutách nečinnosti odpojí "Connection closed by foreign host."
> Dříve jsem používal RedHat 4.2 a tento problém jsem neměl. Zkusil jsem
> v /home/.profile příkaz "export TMOUT=0" ale nepomohlo to. Dával jsem
> ten příkaz i do "/home/.bash_profile" ale zdá se, že ten se nespouští.
> Máte někdo nějaký nápad?

Jenom me tak napada, jestli to nebezite skrz maskaradu. Ta pri necinosti
uzavira spojeni po zvolenem timeoutu a defaultne to myslim byva pomerne
kratka doba.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka