XFS - zkusenosti ?

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Březen 15 14:34:08 CET 2001

On Wed, Mar 14, 2001 at 11:01:35PM +0100, Roman Vesely wrote:
>         Hezky den,

  Zdravim,

> Potrebuji na jeden server s dulezitymi daty filesystem s ACL, asi jedine
> robusni reseni pod Linuxem je pouziti XFS...
> Chci se Vas zeptat na zkusenosti, zda uz je tento FS uzraly pro nasazeni na
> dulezitych datech..., pripadne porovnani spolehlivosti vuci ext2,
> reiserfs,...
> Dulezita je SPOLEHLIVOST, zurnalovani a ACL, ne rychlost.
  Uz jsem to sem jednou psal, no problem je v implementaci. XFS pod Irixem neni
co resit, ale linuxovy port ma sve chyby, podobne jako ma sve chyby reiser.
  Uzraly? no ja bych to zhodnotil jako spise ze jede, funguje, ale pro masove
nasazeni je jeste treba pockat. Nehlede na samotny pristup k patchovani jadra
tak, jak je pouzit prave u XFS.

> ( pouzivam XFS 2.4.2 z CVS)

  Jaj to radsi ne,
myslis devel verzi? stahni si radsi beta release pro 2.4.0, ta je stabilnejsi.

S pozdravem,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz