Framebuffer

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Březen 15 14:55:17 CET 2001

On Thu, Mar 15, 2001 at 02:15:08PM +0100, Jan 'Traged' Kohoutek wrote:
> Po zkompilovani jadra s podporou framebuffru se nechce pri bootu objevit Tux.
> Ja vim ze to neni vubec podstatne, ale ja ho tam proste CHI :)= Nenapada vas
> cim by to mohlo byt?

  To neni tak jednoznacna otazka. Nejak si opomel rict, jestli ti FB vubec
jede :-) Proste pokud se ti neobevi tucnak a cat /proc/fb ti nenapise vubec
nic, mas pravdepodobne budto blbe prelozene jadro, nebo jinak nastavenou
grafarnu nebo oboje. Co mas za kartu? Je to matrox nebo neco podobneho,
co ma vlastni modul, nebo je to VESA compatible a nebo klasicka VESA karta
sice FB, ale hlasici se jako VESA 1.x? Neni to s3?
  Pokud mas nejakou takovouto smejdskou grafiku, pomuze na to patch do jadra,
napr. SuSE ho tam maji standardne (na vadne trident cyber/i7 jede) nebo
VGA16 FB.
  Podivej se tedy na grafiku, popr. stahni patch, ale bohuzel ti ted nereknu
kde. Nutno prohledat archivy ci prohledevace.

Zdravim
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz