Connection closed by foreign host.

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Březen 15 16:07:43 CET 2001

On 15/03/2001, Jiří Rohlíček wrote:

> Mam tam maskaradu a je defaultne nastavena takze zrejme 7200 tj 2
> hodiny na telnet. Je pravda, ze na tom starem byl ipfw a na novem mam
> ipchains. zkusil jsem za chodu poslat "ipchains -M -S 7200 10 60" a je
> to stale stejne. Pripojim se a pokud neco delam je vse OK. Jak necham
> telnetove okno chvili bezet na prazdno - zadny vstup/vystup ZDECHNE.
> Da se to nastaveni nekde precist za chodu, v manu se o tom nepise.

Napadlo me, ze jestli za to muze maskarada se da overit pomerne
jednoduse. Staci, kdyz si pomoci ipchains -Ln -M nechate na te maskarade
vypsat existujici spojeni. Je tam i cas expirace.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka