DNS chyba

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Březen 15 16:29:58 CET 2001

On 15/03/2001, linux-cz wrote:

> Ten DNS zaznam sa mne javi uplne normalne:
>
> Address:  212.47.5.4
> Aliases:  www.mkbaumaschinen.cz, server1.opanet.cz
>
> MX zaznam to ma tiez v poriadku, co vam konkretne vadi ?

Me celkem nic, ale adns rika, ze narazil na CNAME tam, kde ma byt A.
Neni v tom sam, podobne tu domenu ohodnoti i DNS Sleuth, kde je chybove
hlaseni podobne:

### Error: DNS records must not point to CNAMEs [see RFC1034:3.6,
RFC1912:2.4, RFC2181:10.2-3 for details]
### Error: Unable to resolve CNAME destination

Potiz je v tom, ze nemuzu zjistit, kde presne ta chyba je. Ale asi tam
je, kdyz ji najdou nezavisle na sobe dva programy.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka