Apache a php

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Čtvrtek Březen 15 16:38:39 CET 2001

Dobry den

pokousim se rozchodit apache a php (potrebuji to pro TWIG) anejak se mi
nedari.
Nainstaloval jsem: (RH6.1CZ ruzne pozaplatovany)
apache-1.3.9-8.i386.rpm
php-3.0.18-1.6.x.rpm
upravil httpd conf a pri startu apache kolabuji na:

Starting httpd: Syntax error on line 248 of /etc/httpd/conf/httpd.conf:
API module structure `php3_module' in file /etc/httpd/modules/libphp3.so is
garbled - perhaps this is not an Apache module DSO?

Radek 248 jsem jen odkomentoval, vizuelne v nem chyba neni, ale pokud jsem to
spravne pochopil  tak se mu nelibi soubor libphp3.so?
Jak ziskam spravny?

Dik za jakoukoliv pomoc.

S pozdravem

Petr "Zapik" Zapadlo