firewall - srovnani Lin x Win

Roskanuk Michal Michal.Roskanuk na merlin.cz
Čtvrtek Březen 15 17:45:22 CET 2001

> From: Martin Kokes [mailto:martin na gplus.cz]
> "Michal Gros" <xnene na soutel.cz> pise v diskusnim prispevku
> news:006701c0ad2f$4ce02500$0101a8c0 na jojfdkls...
>
> No to jsem nevedel, ze ipchains umi SNAT i DNAT, ;-)... (jako
> Winroute a ipfilter) ..."no to si musim zapsat: mladi zamestnanci
> drah touzi po zdivocelych zenach"

Ja vazne nechapu, nac ty emoce a jedovatosti. Tazatel se ostatne
ptal na platformu, ne na ipchains; ipchains jako packetovy filtr
je jen cast reseni stejne jako ip atd. A flames si laskave vymenujte
jinou cestou, spousta lidi za to bude velmi vdecna.

MR