firewall - srovnani Lin x Win

Čtvrtek Březen 15 17:44:32 CET 2001

> No to jsem nevedel, ze ipchains umi SNAT i DNAT, ;-)... (jako Winroute a

	Copak to je SNAT a DNAT? Ja jsem zil v presvedceni ze existuje preklad
adres - tedy Network Address Translation (NAT) a tim padem to vase
oznaceni je jen marketingovy blabol, ktery nedela nic jine nez ze
vymenuje jiste informace v IP hlavickach (a muze to byt treba
forwarding, masquerding apod., furt je to vymena IP adresy a portu, nic
vice)

> Aha, a ono snad ICQ 2000b, potazmo H323 pres Winroute nechodi? Zkusil jste
> to, nebo jen tak vykrikujete do tmy?

	Osobne jsem to nezkousel ani na jednom, ale vazne bych chtel videt jak
nativne (ne pres SOCKS) rozchodite komplexni moznosti protokolu ICQ 2000
ci NetMeetingu jak ve Win, tak Linuxu... k cemu asi tak je openH323
projekt? Proc ani na Linuxu  ICQ 2000 protokol nejede full?

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno