DNS chyba

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Březen 15 18:34:48 CET 2001

On 15 Mar 2001 16:30:18 +0100, Michal Krause wrote:

: Potiz je v tom, ze nemuzu zjistit, kde presne ta chyba je. Ale asi tam
: je, kdyz ji najdou nezavisle na sobe dva programy.

No ja som raz s nasim systemakom nahanal problem, kedy zvonku
raz nieco islo a raz nie. Dovodom nakoniec bolo, ze si dva
servery o sebe mysleli, ze su primarne a mali ine data -
co dostal klient, bola nahoda.

Skontrolujte si, ci hovorite s tym nameserverom, o ktorom
si to myslite.

Hlaska mi pripada ako ze mate v NS zazname nieco, co je
CNAME, ale tolko ste zrejme pochopil aj sam :-)

Zdravi
--
                                   Stano