bootovaci RAID 1

noel noel na beta.cermak.cz
Pátek Březen 16 09:27:57 CET 2001

zdravim,

nejak jsem se zaseknul pri tvorbe RAID 1 ze dvou IDE disku tak, abych
dokazal z techto nabootovat. Zrejme si neco v HOWTO vykladam blbe.
Zkousel jsem vsechny odkazy od Google, ale v podstate se odkazuji na
jeden nebo dva zakladni dokumenty, ktere jsem dost peclive studoval.

- pri postupu dle Software-RAID HOWTO od Jakoba Ostegaarda, verze
0.90.7 z 19.1.2000 jsem zustal viset dle postupu kapitoly 4.12,
metoda 1, osmy bod. Nejak si nedokazu vylozit co je tim UPLNE
presne mineno.
- metoda 2 tehoz me v bode 5 odkazuje zpet na inkriminovany  bod
metody 1

Prosim, ma nekdo prakticke zkusenosti s tvorbou RAID 1 tak, aby byl
bootovaci ? Staci nasmerovat na ten spravny zdroj.

Dekuji

--
L.V.
jezevec