windowsi terminal

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Březen 16 09:27:43 CET 2001

On Fri, Mar 16, 2001 at 08:38:36AM +0100, Jiří Rohlíček wrote:
> windowsi terminal je naprosty udes, 16bit zmrsenina.
> zkuste nejaky jiny, je jich dost free.
>
> Vite o nejakem free terminalovem emulatoru pro woknouz
> ktery emuluje slusne ansi a umi klavesy F1 - F12, vcetne
> Shift, Alt a Ctrl ? Dejte mi vedet treba na muj email
  PuTTY
Stahni nejnovejsi verzi z Netu, umi napr. i preklad iso->1250 apod., takze ve
widlich budes videt spravne cesky. Klavesy umi, je ale lepsi nastavit jako
terminal misto xterm xterm-color (pak ti pojede i numlock, a cisla na keypadu)

Zdravim
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz